Est. 1995

Rebranding agencji DEM’a Promotion Polska

Agencja DEM’a Promotion Polska zakończyła właśnie proces rebrandingu, którego zwieńczeniem jest uruchomienie nowej strony internetowej – www.dema.com.pl. Nowa identyfikacja wizualna ma na celu podkreślenie najważniejszych atutów firmy oraz wyznawanych przez nią wartości.

Ideą kreatywną nowej identyfikacji jest połączenie usług oferowanych przez agencję DEM’a Promotion Polska z wartościami, jakie niesie ze sobą boks: profesjonalizm, precyzja, ambicja oraz dążenie do doskonałości. Nowy claim firmy „Zawsze w formie” nawiązuje do gotowości firmy do podejmowania nowych wyzwań oraz możliwości zrealizowania najtrudniejszych projektów z zakresu marketing services.

– Boks to sport, z którym nasza firma była zawsze wyjątkowo silnie związana. W pięściarstwie za sukcesem jednostki zawsze stoi sztab ludzi. Tak działa i nasza agencja – nad powodzeniem każdego projektu pracuje zespół ludzi. To właśnie profesjonalna kadra z szerokim  doświadczeniem w marketingu jest największą wartością DEM’a Promotion Polska – mówi Mirosław Milewski, Prezes DEM’a Promotion Polska.

Za kreację nowej identyfikacji wizualnej odpowiedzialna była agencja Consulting & More.

Nowa identyfikacja wizualna jest zwieńczeniem zmian, które zaszły w działalności firmy. W ciągu 19 lat istnienia na polskim rynku DEM’a Promotion Polska realizowała różnorodne projekty związane z szeroko pojętym BTL-em. Obecnie jej działania skupiają się na merchandisingu stacjonarnym i mobilnym, promocji sprzedaży, leasingu sił sprzedażowych oraz badaniach.

Copyright © 2017 DEM'a Promotion Polska
All rights reserved

DEM’a Promotion Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
02-661 Warszawa, ul. Modra 92 a