Est. 1995

Historia

historiaW 1995r. nastąpiła denominacja polskiego złotego o cztery zera, wystartowała pierwsza w Polsce płatna stacja telewizyjna Canal+, otwarto pierwszą stację metra w Warszawie i zlikwidowano trolejbusy. Wszyscy śpiewali „Lato” Formacji Nieżywych Schabuff i „Scoobiedoya” Liroya. Mirosław Milewski stworzył agencję DEM’a Promotion Polska przewidując potrzeby rynku, rozwój korporacji i znaczenie działań wspierających sprzedaż.

  • 2015

    Jesteśmy 20 lat na rynku

    Rozszerzenie współpracy z firmą Coty Polska o działania wspierające sprzedaż i wizerunkowe, m.in. szkolenia dla perfumerii Sephora oraz Douglas, akcje promocyjno – samplingowe dla marki Garnier. Rozszerzenie współpracy z firmą TZMO SA, Tan-Viet International SA, Global Cosmed Group. Rozpoczęcie współpracy w ramach usług merchandisingowych z firmą PZ Cussons, Indykpol, akcje promocyjne dla firmy Podlaskich Zakładów Spożywczych. Akcja dla Straurss Cafe Poland logistyki i dystrybucji. Pełna organizacja I Biegu Konstancińskiego im. Piotra Nurowskiego.
  • 2014

    Zarejestrowanie Agencji Pracy Tymczasowej

    Rozpoczęcie współpracy z Carlsberg Polska - projekt obejmujący działania Przedstawicieli Handlowych, współpraca z firmą Coty Polska - projekt konsultantki „Dywizja beuty i prestige”. Rozpoczęcie działań z firmą Bahlsen w ramach usług merchandisingowych. Rozwinięcie współpracy z firmą Mondelez w ramach usług merchandisingowych na terenie całego kraju. Akcje promocyjne i wsparcia sprzedaży dla Brown Forman.
  • 2013

    Projekt "Pięściarze bokserom i nie tylko"

    Nawiązanie współpracy z następującymi firmami: Coty, Makro C&C, Carlsberg, L'Oreal, Hoop, Bahlsen, Humana, Phillip Morris Distribution, Kotlin, stała obsługa w projekcie Real ponad 60 Klientów. Powstanie DEM'a Promotion Polska Sp. z o.o. Spółka komandytowa.
  • 2012

    Stworzenie działu badań

    Nawiązanie współpracy z następującym firmami: Murator, Coty, Brown-Forman, Dom Badawczy Maison, Makro, Carlsberg, Grupa Żywiec, Grana
  • 2011

    Realizacja usług merchandisingowych- REAL

    Realizacja usług merchandisingowych jako jeden z trzech dostawców dla całej sieci sklepów Real. Nawiązanie współpracy z następującymi firmami: Nestle, Stacipol, CWS Boco, Politan, Atlanta, OPT, Tesco, El Padre, Coca-Cola, Animex, L'Oreal, NeoNet, Polmos Toruń, Brand Support, XL Energy
  • 2010

    Przebudowa struktury Dem'a Promotion Polska

    Przebudowa struktury: rezygnacja z firm partnerskich na rzecz stałej struktury terenowej oraz prowadzenie usług serwisowych jako wyłączny operator w 45 halach HM dla ponad 300 Dostawców dla Carrefour.
  • 2009

    S.B.C.

    Rozpoczęcie współpracy ze słowacką agencją S.B.C. przy międzynarodowych projektach merchandisingowych. Ponadto realizacja akcji promocyjnych dla Grupy Żywiec, rozpoczęcie współpracy z L’Oreal Polska, pełna obsługa publikacji Wydawnictwa MURATOR w sieciach marketów budowlanych: Leroy Merlin, OBI, NOMI, Praktiker oraz szeroko zakrojona współpraca z Carlsberg Polska.
  • 2008

    Kompania Piwowarska S.A.

    Rozpoczęcie współpracy m.in. z Coty Polska, Telekomunikacja Polska, Zelmer, Sephora, Cadbury Wedel, a także realizacja cyklu eventów dla Kompanii Piwowarskiej S.A.
  • 2007

    Rozpoczęcie współpracy z nowymi klientami

    Rozpoczęcie współpracy m.in. z 3M Poland, Oceanic,  Ferrero Polska, a także Rieber Foods Polska. Realizacja cyklu eventów dla Kompanii Piwowarskiej S.A.
  • 2006

    Pozyskanie nowych Klientów

    Pozyskanie nowych Klientów: Storck, Bacha, Lider’s – K.G, Sara Lee, Makro Cash & Carry, MasterFoods oraz wznowienie współpracy w zakresie merchandisingu dla Grupy CEDC.
  • 2005

    Unilever Polska i Agros Nova

    Rozszerzenie współpracy z firmą Unilever Polska w zakresie merchandisingu o kanał TT oraz nawiązanie współpracy z Agros Nova (merchandising).
  • 2004

    Złoty Bit 2004-EOIF

    Nawiązanie współpracy z następującymi firmami: Storck, Bacha, Lider’s – K.G, Sara Lee, MasterFoods, CEDC, Agros Nova, 3M Poland, Oceanic, Ferrero Polska, Rieber Foods Polska; Kompania Piwowarska, Coty Polska, Telekomunikacja Polska, Zelmer, Sephora, Cadbury Wedel; Atlanta Poland, Grupa Żywiec, L'Oreal Polska, Tesco, Carrefour Polska.
  • 2003

    Medal Europejski w kategorii Promocja Sprzedaży

    Nawiązanie współpracy z następującymi firmami: Kraft Food, Bakoma, Frito Lay, Storck, Evenement, Media Ster, OSRAM, HARPER.
  • 2002

    Canal+ Cyfrowy

    Zwycięska walka logistyczna: realizacja projektu reinstalacji anten satelitarnych platformy cyfrowej Wizja TV dla Canal+ Cyfrowy.
  • 2001

    Smakija

    Przebojem na rynek wprowadziliśmy Smakiję dla Campiny.
  • 2000

    Henkel i Harper Hygienics

    Silne działania vansellingowe dla Henkel i Harper Hygienics.
  • 1999

    Makro C&C

    Realizacja projektu Efektywny Merchandising dla dostawców sieci Makro C&C.
  • 1998

    Manhattan

    Wprowadzenie na rynek marki Manhattan
  • 1997

    CPP Toruń-Pacific

    Rozpoczęcie wieloletniej współpracy z CPP Toruń-Pacific w zakresie akcji promocyjnych.
  • 1995

    Założenie agencji

    Nawiązanie współpracy z następującymi firmami: Unilever Polska, CPP Toruń-Pacific, Manhattan, Henkel, Campina, Canal+ Cyfrowy.

Copyright © 2017 DEM'a Promotion Polska
All rights reserved

DEM’a Promotion Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
02-661 Warszawa, ul. Modra 92 a