Est. 1995

MP Legia Cup 2014: Klienci na podium

Mecz branży eventowej – Agencje Eventowe kontra Klienci – został rozegrany na Stadionie Legii Warszawa. Piłkarski pojedynek zakończył się remisem 3:3, a o zwycięstwie drużyny Klientów zadecydowały rzuty karne.

   

Na Stadionie Legii Warszawa odbyła się druga edycja MP Legia Cup. Naprzeciwko siebie stanęły drużyny przedstawicieli agencji eventowych i ich klientów, reprezentujących korporacje i instytucje. Spotkanie na żywo komentowane było przez znanych dziennikarzy sportowych, piłkarskich ekspertów – Bożydara Iwanowa i Romana Kołtonia oraz znanego z meczów Legii Warszawa, Wojciecha Hadaja.

Drużyny poprowadzili trenerzy: Andrzej Zamilski (zespół Klientów) oraz Tomasz Sokołowski (zespół Agencji Eventowych). Sędzią głównym podczas meczu był po raz kolejny Krzysztof „Laguna” Łaniecki (Zawodowa Grupa Arbitrów). W bramce stanęli Maciej Szczęsny (drużyna Klientów) i Jan Szczęsny (drużyna Agencji Eventowych).

Pierwszego gola strzelił Michał Błażejewski (Hogg Robinson Polska), dając tym samy prowadzenie Agencjom Eventowym i nadzieję na rewanż (w ubiegłym roku Klienci pokonali Agencje). Wyrównującą bramkę dla drużyny Klientów zdobył Bartosz Grześkowiak (Warta). W ostatniej minucie pierwszej połowy Jan Korab (Power) przelobował z dużej odległości Macieja Szczęsnego i drużyna Agencji schodziła na przerwę, prowadząc 2:1. Wyrównującego gola w drugiej połowie, wykonując celnie rzut karny (po faulu na Bartoszu Maurym), zdobył kapitan zespołu Klientów, Aleksander Wencel (Brown-Forman). Kolejnego gola dla Agencji strzelił Maciej Solski (Don’t Worry). Przewaga została utrzymana do ostatniej minuty regulaminowego czasu gry, kiedy sędzia Laguna podyktował rzut karny za obronę ręką przez Szymona Walkiewicza (Walk Events) celnego strzału Marcina Drożyńskiego (Grupa Żywiec). W rezultacie Piotr Janek (Roche) zdobył wyrównującą bramkę. O rozstrzygnięciu całego spotkania zadecydowały rzuty karne. Po czterech seriach i celnych strzała łach Michała Błażejewskiego (Hogg Robinson Polska), Aleksandra Wencla (Brown-Forman) i Piotra Janka (Roche) przy stanie 2:1 dla Klientów, piątą kolejkę rozpoczęła drużyna Agencji. Po nieudanym strzale, zwycięstwo ponownie przypadło drużynie Klientów.
Puchar zwycięskiej drużynie wręczyli Sylwia Banaszewska, dyrektor zarządzająca MeetingPlanner.pl i Maciej Szewczyk, kierownik Działu Hospitality i Konferencji Legii.

Do pierwszego gwizdka równoznacznego z rozpoczęciem meczu kibice mogli typować wyniki spotkania w konkursie zorganizowanym we współpracy z Materna Communications. Do ostatniego gwizdka natomiast publiczność wybierała zawodnika meczu Agencje Eventowe kontra Klienci. Kibice wyróżnili Łukasza Piwowarczyka (Diageo Reserve). Nagrody ufundowali Materna Communications oraz Bonifacio Spa & Sport Resort.

Na trybunach zasiedli przedstawiciele wszystkich sektorów branży eventowej, zagrzewając do walki swoich zawodników, wyposażeni we flagi, transparenty i banery. Zawodników dopingowały także cheerleaderki z zespołu Hassao Show Dance & Cheerleaders.
O najmłodszych kibiców zadbali artyści z grupy Mimello oraz Klaudia Wolańska z zespołem, malując buzie, tatuując barwy zespołów i organizatorów wydarzenia.
Tuż przed dekoracją zwycięzców na kilkanaście sekund zgasły wszystkie światła. Był to wstęp do prezentacji Stadionu Legii w zupełnie nowym świetle podczas show przygotowanego przez VES.
W trakcie wydarzenia można było także wypróbować elektryczne auta Renault Twizy albo rozegrać turniej w piłkarzyki.

Podczas after party, które odbyło się w Centrum Biznesowym Legii, salach Gold i Silver, zagrał Hirek Wrona. Street foodowe menu, wpisujące się w meczowy klimat, przygotowało Belvedere Catering by Design. W nieco mniej sportowych dyscyplinach, goście mogli wygrać m.in. pobyt w hotelach Narvil Conference & Spa, Regent Warsaw, kolację w restauracji Belvedere, bilety na mecze Legii Warszawa, upominki od Gancia Prosecco i QLA, Materna Communications oraz płyty „Niepokonane miasto, niepokonany klub”, ufundowane przez wydawcę DEM’a Promotion Polska, czy weekendowy test Renault Twizy.

Maciej Szczęsny i Sebastian Konieczny z Fundacji Kibica przeprowadzili licytację koszulki piłkarskiej z podpisami zawodników drużyny Reprezentacji Polski Fundacji Kibica prowadzonej przez Jerzego Engela.

Partnerami MP Legia Cup 2014 byli: Pepsi Arena, Centrum Biznesowe Legii Warszawa, Belvedere Catering by Design, VES, Rent Design, Fundacja Kibica, Smirnoff, Gancia Prosecco, Pepsi, Mimello, Neptunus, Gastro Magic, Viva System, M-Duo Models, Syskonf, Materna Communications, QLA, Renault Polska, Regent Warsaw Hotel, Hotel Narvil Conference & Spa, Klaudia Wolańska, Bonifacio Spa & Sport Resort, R-Gol.com, Video4Events, Hassao Show Dance & Cheerleaders, PhotoHolic.pl. Partnerem sportowym wydarzenia była Fundacja Kibica.
Mecz Agencje Eventowe kontra Klienci odbył się 3 września.

Źródło: MeetingPlanner.pl (http://www.meetingplanner.pl/mecz/art,107,mp-legia-cup-2014-klienci-na-podium.html)

Copyright © 2017 DEM'a Promotion Polska
All rights reserved

DEM’a Promotion Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
02-661 Warszawa, ul. Modra 92 a