Est. 1995

BOLS

bols2bols

W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, spójnie komunikujące wartości marki hostessy oraz doskonała obsługa accouncka stanowiły o sukcesie tej animacji. Jej celem było przekazanie informacji o promocji cenowej produktów klienta, zwiększenie sprzedaży oraz wzmacnianie świadomości marki.

  • Zapoznanie jak największej liczby Klientów z promowanymi produktami
  • Promocja produktów poprzez prezentację (informację o produkcie, zachęcenie do zakupu promowanych produktów)
  • Przekonanie Klientów o wysokiej jakości promowanych produktów
  • Dbałość o ekspozycję wódki Bols (500, 700 i 1000 ml).

 

Wróć

Copyright © 2017 DEM'a Promotion Polska
All rights reserved

DEM’a Promotion Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
02-661 Warszawa, ul. Modra 92 a