Est. 1995

Lato z Garnierem

garnier 2 garnier3

Zielone Lato z Garnierem to akcja eventowo – wizerunkowa realizowana w 40 miastach Polski.  Projekt miał dotarzeć do jak największej ilości klientów marki Garnier. W trakcie akcji odbywały się badania skóry, a także udzielane były porady dotyczące skóry i jej pielęgnacji.  Zatrudnieni konsultanci mieli za zadanie również prezentację marki Garnier i pomoc w doborze właściwych produktów.

  • przeprowadzenie kompleksowej akcji eventowo – wizerunkowa
  • dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów marki Garnier 25+
  •  przygotowanie stanowisk do badania skóry za pomocą aparatu do dermo-konsultacji
  •  Zatrudnienie konsultantów przeszkolonych do przekazywania wiedzy wynikającej z wykonanego aparatem badania skóry oraz udzielanie porad w oparciu o wynik badania
  •  prezentacja produktów marki Garnier i wywiady z konsumentkami/konsumentami w zakresie doboru właściwego produktu
Wróć

Copyright © 2017 DEM'a Promotion Polska
All rights reserved

DEM’a Promotion Polska Sp. z o.o. Sp. komandytowa
02-661 Warszawa, ul. Modra 92 a