W dniu wczorajszym tj. 14.01.2016 roku odbyła się pierwsza edycja Forum Branży Eventowej, którego główną ideą jest integracja, wymiana doświadczenia i wiedzy oraz nawiązanie nowych relacji biznesowych. Podczas wydarzenia odbyły się interesujące wystąpienia, wykłady i prelekcje. Uczestnicy mogli wziąć udział w panelach dyskusyjnych i networkingach. Mogliśmy usłyszeć o największych wpadkach eventowych, dowiedzieć jaka jest rola wydarzeń i spotkań z Klientami w budowaniu wizerunku marki, a także jak wykorzystywać wydarzenia firmowe w integracji i motywacji pracowników i wiele innych.
Jako DEM’a Promotion Polska znaleźliśmy się w strefie dostawców, grupie liczącej sobie kilkadziesiąt firm związanych z branżą eventową w różnym zakresie. Były to firmy cateringowe, firmy odpowiedzialne za infrastrukturę eventową, obsługę techniczną i IT, świadczące usługi okołoeventowe oraz oferujące atrakcje dodatkowe, a także przedstawiciele obiektów, w których wydarzenia mogą się odbywać.
Na targach wystawiliśmy nasz zespół z działu Eventów i prezentowaliśmy to co robimy od początku powstania naszej firmy – wydarzenia specjalne, eventy i promocje! Nasze 21-letnie doświadczenie pozwoliło nam idealnie wpasować się w atmosferę targów, wykorzystać efektywnie obecność i nawiązać wiele ciekawych biznesowych relacji.
Mamy nadzieję, że owocne spotkania rozwiną się w super realizacje!