W 1995r. nastąpiła denominacja polskiego złotego o cztery zera, wystartowała pierwsza w Polsce płatna stacja telewizyjna Canal+, otwarto pierwszą stację metra w Warszawie i zlikwidowano trolejbusy. Wszyscy śpiewali „Lato” Formacji Nieżywych Schabuff i „Scoobiedoya” Liroya. Mirosław Milewski stworzył agencję DEM’a Promotion Polska przewidując potrzeby rynku, rozwój korporacji i znaczenie działań wspierających sprzedaż.
Ponad 25 lat działalności to praca z topowymi brendami na rynku, około tysięcy osób pracujących z nami, miliony wyeksponowanych i sprzedanych produktów, setki autorskich akcji, o których chętnie Ci opowiemy więcej, ale też dziesiątki wspaniałych karier, który swój początek miały w Dem’a. W mocno konkurencyjnym świecie nie raz wychodziliśmy poza standard z rozwiązaniami, które do dziś wywołują uśmiech na twarzy. Musisz wiedzieć, że nurkowanie, latanie, strzelanie, skakanie, koncertowanie i wiele innych aktywności mamy już na mapie swoich doświadczeń. Przesuwać kolejne granice ? Tak ! Razem, dla Was możemy!
Naszą siłą jest nasz zespół. To ludzie, których ręce pracują tworząc przestrzeń sklepową, których głowy przetwarzają dane, których usta komunikują wartości naszych Klientów. Znajomość rynku pozwala nam dostosować odpowiednie narzędzia i budować strategię. Reagujemy na zmieniającą się rzeczywistość i zagrożenia. Podążając za wyznaczanym trendem zawsze dbamy o profesjonalizm.
Dla Was docieramy do każdego, nawet bardziej wymagającego miejsca w Polsce. Wyposażeni w najlepszych ludzi, flotę samochodową i wszystkie potrzebne narzędzia, ruszamy tam, gdzie nie docierają inni.
Ideą DEM’a Promotion Polska jest efektywne wspieranie sprzedaży naszych Klientów. W 1995r. Prezes Mirosław Milewski powiedział, że „ta agencja będzie najlepsza lub nie
będzie jej wcale”. To motto stało się wstępem do wielu naszych działań.
Naszym celem nie jest rywalizacja z innymi firmami. Znamy swoje mocne strony i skupiamy się na tym, by podnieść wartość firm naszych Klientów, wyróżnić ich na tle
konkurencji. Nie szukamy drogi na skróty. Wielokrotnie ćwiczyliśmy swoją wytrwałość. Wiemy jakie znaczenie ma wizerunek w biznesie, wiemy jak ważne jest współdziałanie i patrzenie dalej niż inni.
Poza działalnością stricte branżową lubimy być obecni tam, gdzie możemy pomóc i wspierać słabszych. Angażujemy się w kampanie społeczne, które udzielają się każdemu, kto pomaganie ma w DNA. Cieszy to serca nie tylko potrzebujących, ale też nasze. Nie jest nam obojętny los czworonogów. W naszych akcjach wzięło udział wielu znanych polskich pięściarzy, między innymi Iwona Guzowska, Wach czy Dariusz Michalczewski, którzy zwracają uwagę na nieludzkie traktowanie zwierząt.
Jesteśmy aktywni i nie lubimy się nudzić. Organizujemy zaprojektowane przez nas wydarzenia sportowe, między innymi BIEGAJMY z DEM’A, ale również sami bierzemy udział w wielu ciekawych wyzwaniach. Nade wszystko kochamy eventy i atmosferę,która panuje podczas realizacji wszystkich wydarzeń. Zerknijcie jak to robimy
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już teraz. Nasi doradcy odpowiedzą i pozwolą wybrać najlepsza dla Państwa ofertę.
Naszą misją jest podnoszenie wartości firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.