„Pięściarze bokserom i nie tylko” to kampania społeczna, która ma za zadanie zwrócić uwagę na problem nieludzkiego traktowania psów w Polsce. To akcja, która edukuje Polaków jak NIE traktować zwierząt. Lata pracy obrońców praw zwierząt powoli zaczynają przynosić efekty. Ludzi wrażliwych, a przede wszystkim reagujących na krzywdę zwierząt jest coraz więcej. Jest jednak jeszcze wiele do zrobienia.
Akcja „Pięściarze bokserom i nie tylko” w nietypowy i wyrazisty sposób pokazuje jak brutalny potrafi być człowiek wobec zwierząt i zachęca, aby zdecydowanie przeciwstawiać się takim sytuacjom. Pozbywanie się psów poprzez topienie, wyrzucanie w lesie czy na drodze musi się skończyć! Należy zatrzymać proceder nielegalnych hodowli psów i tresowania ich do walk. Zwierzęta nie mogą być dłużej bite i trzymane w niehumanitarnych warunkach. To tylko wybrane przykłady, jak ludzie potrafią torturować psy. Takie traktowanie zwierząt nie może być dłużej tolerowane – będziemy o tym mówić tak długo, aż problem nie zniknie.
W kampanię „Pięściarze bokserom i nie tylko” zaangażowało się wielu znanych polskich pięściarzy: Mateusz „Master” Masternak, Przemysław Saleta, Albert „Dragon” Sosnowski, Rafał „Wojownik” Jackiewicz, Krzysztof Kosedowski, Iwona Guzowska, Janusz Gortat, Łukasz Maszczyk, Mariusz „Viking” Wach, Paweł Skrzecz i Izuagbe „Izu” Ugonoh. Razem stworzyliśmy kalendarz na 2014 rok ilustrowany zdjęciami dwunastu scen, w których sportowcy wcielają się w rolę dręczonych psów. Każde ze zdjęć jest inne – w worku w wodzie, na wysypisku śmieci, na krótkim łańcuchu przy budzie – pięściarze z dużym poświęceniem pozowali do zdjęć. Zdjęcia łączy jeden wspólny element – czapka-pies, którą każdy ze sportowców nosił podczas sesji. Taka forma kampanii z silnym, wyrazistym przekazem ma na celu edukować i uwrażliwiać, a wprowadzając temat znęcania się nad zwierzętami do dialogu społecznego, pełnić także funkcję profilaktyczną.
Akcja „Pięściarze bokserom i nie tylko” budzi szerokie zainteresowanie i sympatię. Do kampanii zaangażowało się wiele znanych osób, którzy występują w roli ambasadorów akcji. Działania oficjalnie popierają m.in.: Jolanta Kwaśniewska, Michał Żebrowski, Daniel Olbrychski, Szymon Kołecki, Ludwik Dorn, Tomasz Sokołowski, Ryszard Makowski Ks. Bogdan Przegaliński,Katarzyna Pisarska, Maciej Polkowski, Andrzej Bobowski, Witold Lisicki, Aleksandra Kostka, Piotr Dzięcielski, Rafał Patyra i wielu innych.
Działania podejmowane w ramach kampanii „Pięściarze bokserom i nie tylko” są szczegółowo relacjonowane na blogu Oczami Fifiego oraz na oficjalnym fanpage’u akcji. O celach kampanii informują zaangażowani w nią pięściarze oraz ambasadorzy. Akcja będzie promowana także spotami telewizyjnymi oraz podczas różnorodnych eventów sportowych. Kalendarz będzie dostępny w sklepach zoologicznych Kakadu, na stronach Telekarma.pl oraz na portalu aukcyjnym Allegro.pl. Cały dochód ze sprzedaży kalendarza zostanie przeznaczony na zakup karmy dla rodzimych ośrodków opieki nad zwierzętami, w pierwszej kolejności chcemy wspomóc schronisko Promyk w Gdańsku.
Ty też możesz pomóc! Reaguj, kiedy widzisz, że zwierzętom dzieje się krzywda – pamiętaj, że pozostawione same sobie, stają się bezbronne. Razem możemy odmienić ich los!
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już teraz. Nasi doradcy odpowiedzą i pozwolą wybrać najlepsza dla Państwa ofertę.
Naszą misją jest podnoszenie wartości firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.