W ostatnim tygodniu września prowadziliśmy akcję „Czysta skóra 3 w 1” dla marki Garnier. Promocja …
W tym roku również pobiegliśmy, aby uczcić pamięć wielkiego Polaka Jana Pawła II. W niedzielę …
W sierpniu oraz w pierwszych tygodniach września mieliśmy przyjemność zorganizowania na zlecenie firmy COTY cyklu …
18 września br. dla pracowników jednego z naszych Klientów przeprowadziliśmy szkolenie z narzędzi IT wykorzystywanych …
W lipcu i w sierpniu mieliśmy przyjemność zorganizowania warsztatów zapachowych dla młodzieży z całej Polski. Akcja …
I Bieg Konstanciński imienia Piotra Nurowskiego już za nami! W niedzielę 14 czerwca ulice Konstancina …
Akcje były realizowane pod hasłem „Ze szwajcarską precyzją rozwijamy Polskę”, organizowane przez Ministerstwo Infrastruktury i …
Obecnie na zlecenie agencji El Padre realizujemy akcję „Było sobie życie” uświadamiającą budowę człowieka. Odbywające …
DEM’a po raz kolejny zapewnia kadrę realizującą założenia akcji dla El Padre. Weekend PEUGEOT Używany …
10 teamów 3-osobowych realizujących wizyty samplingowe w klubach dla klienta alkoholowego. Projekt dotyczy trzech brandów. …
Akcja dla marki Tymbark (Maspex) na zlecenie agencji Lemon Sky realizowana w dużych miastach w …
Specjalnością DEM’a są działania ekspozycyjne na rzecz produktów klientów. Prezentowany case dotyczył olbrzymiej, czteropaletowej ekspozycji. …
Zielone Lato z Garnierem to akcja eventowo – wizerunkowa realizowana w 40 miastach Polski. Projekt …
Działania na pomorskich plażach mające na celu promocję wprowadzanego produktu ASTOR. Szminka w pisaku była …
DEM’a od 2011 roku w halach Real zapewnia najwyższej jakości serwis merchandisingowy dla kilkudziesięciu klientów. …
I Międzynarodowe Zawody Strzeleckie o „Puchar Szefa Biura Ochrony Rządu” – 09.2010DEM’a stworzyła koncepcję i …
Koncert U2 organizowany w Chorzowie oraz koncert Madonny w Warszawie – 08.2009. Naszym celem było …
Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …
PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …
W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już teraz. Nasi doradcy odpowiedzą i pozwolą wybrać najlepsza dla Państwa ofertę.
Naszą misją jest podnoszenie wartości firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.