Brown Forman

Brown Forman

10 teamów 3-osobowych realizujących wizyty samplingowe w klubach dla klienta alkoholowego. Projekt dotyczy trzech brandów. Celem działań jest poszerzenie wiedzy o markach, zapoznanie z wyjątkowym smakiem, zwiększenie sprzedaży trunków (akcja skierowana do osób pełnoletnich). Jesteśmy wszędzie tam, gdzie dzieje się najwięcej! Dlatego właśnie nasze hostessy  były też pomiędzy narciarzami przypominając im, że pije się zejściu z tras: pije się wyłącznie Finlandię:)

Pozostałe realizacje

CARLSBERG

Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …

Sprawdź realizacje →

Piknik dla KP – 2007

PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …

Sprawdź realizacje →

Bols

W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …

Sprawdź realizacje →

Naszą misją jest podnoszenie wartości  firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.