10 teamów 3-osobowych realizujących wizyty samplingowe w klubach dla klienta alkoholowego. Projekt dotyczy trzech brandów. Celem działań jest poszerzenie wiedzy o markach, zapoznanie z wyjątkowym smakiem, zwiększenie sprzedaży trunków (akcja skierowana do osób pełnoletnich). Jesteśmy wszędzie tam, gdzie dzieje się najwięcej! Dlatego właśnie nasze hostessy były też pomiędzy narciarzami przypominając im, że pije się zejściu z tras: pije się wyłącznie Finlandię:)
Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …
PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …
W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już teraz. Nasi doradcy odpowiedzą i pozwolą wybrać najlepsza dla Państwa ofertę.
Naszą misją jest podnoszenie wartości firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.