IT Day. The future has come

IT Day. The future has come

18 września br. dla pracowników jednego z naszych Klientów przeprowadziliśmy szkolenie z narzędzi IT wykorzystywanych na co dzień przez Klienta. Wydarzenie odbyło się pod hasłem „IT Day. The future has come”.

Agencja DEM’a Promotion Polska odpowiedzialna była za koncept kreatywny, dobór szkoleniowców, animatorów i hostess oraz realizację.

Wydarzenie składało się z dwóch podstawowych bloków: pierwszy stanowiły szkolenia w salach LEARN, a drugi strefa relaksu i zabawy w sali FUN. Dużym powodzeniem obok innych interaktywnych rozgrywek cieszył się Mindflex, urządzenie za pomocą którego można wypróbować siłę swego umysłu.

IT Day zakończyliśmy słodką niespodzianką w postaci muffinów  🙂

Miało być hi-tech i nowocześnie.

Miała być nauka i zabawa.

I tak właśnie było.

Sprawdźcie naszą mini fotorelację.

Pozostałe realizacje

CARLSBERG

Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …

Sprawdź realizacje →

Piknik dla KP – 2007

PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …

Sprawdź realizacje →

Bols

W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …

Sprawdź realizacje →

Naszą misją jest podnoszenie wartości  firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.