Lato z Garnierem

Lato z Garnierem

Zielone Lato z Garnierem to akcja eventowo – wizerunkowa realizowana w 40 miastach Polski.  Projekt miał dotarzeć do jak największej ilości klientów marki Garnier. W trakcie akcji odbywały się badania skóry, a także udzielane były porady dotyczące skóry i jej pielęgnacji.  Zatrudnieni konsultanci mieli za zadanie również prezentację marki Garnier i pomoc w doborze właściwych produktów.

  • przeprowadzenie kompleksowej akcji eventowo – wizerunkowa
  • dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów marki Garnier 25+
  •  przygotowanie stanowisk do badania skóry za pomocą aparatu do dermo-konsultacji
  •  Zatrudnienie konsultantów przeszkolonych do przekazywania wiedzy wynikającej z wykonanego aparatem badania skóry oraz udzielanie porad w oparciu o wynik badania
  •  prezentacja produktów marki Garnier i wywiady z konsumentkami/konsumentami w zakresie doboru właściwego produktu

Pozostałe realizacje

CARLSBERG

Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …

Sprawdź realizacje →

Piknik dla KP – 2007

PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …

Sprawdź realizacje →

Bols

W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …

Sprawdź realizacje →

Naszą misją jest podnoszenie wartości  firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.