DEM’a po raz kolejny zapewnia kadrę realizującą założenia akcji dla El Padre. Weekend PEUGEOT Używany Gwarantowany odbywa się po raz trzeci i bierze w nim udział dziesięć salonów w Polsce. Przez dziesięć weekendów osoby odwiedzające salony będą mogły uzyskać informacje niezbędne dla zakupu auta na preferencyjnych warunkach. Do zadań 2 hostów przebranych za rajdowców rozdających zaproszenia w dni robocze w centrum handlowym oraz 2 hostessy zbierające dane uczestników pikników i 1 hostessa animująca czas w strefie dziecięcej należy intensywna promocja lokalnego dealera również jako dealera samochodów używanych, pokazanie zalet programu Peugeot Używany Gwarantowany, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów i finalnie zwiększenie sprzedaży samochodów.
Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …
PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …
W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już teraz. Nasi doradcy odpowiedzą i pozwolą wybrać najlepsza dla Państwa ofertę.
Naszą misją jest podnoszenie wartości firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.