Peugeot

Peugeot

DEM’a po raz kolejny zapewnia kadrę realizującą założenia akcji dla El Padre. Weekend PEUGEOT Używany Gwarantowany odbywa się po raz trzeci i bierze w nim udział dziesięć salonów w Polsce. Przez dziesięć weekendów osoby odwiedzające salony będą mogły uzyskać informacje niezbędne dla zakupu auta na preferencyjnych warunkach. Do zadań 2 hostów przebranych za rajdowców rozdających zaproszenia w dni robocze w centrum handlowym oraz 2 hostessy zbierające dane uczestników pikników i 1 hostessa animująca czas w strefie dziecięcej należy intensywna promocja lokalnego dealera również jako dealera samochodów używanych, pokazanie zalet programu Peugeot Używany Gwarantowany, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów i finalnie zwiększenie sprzedaży samochodów.

Pozostałe realizacje

CARLSBERG

Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …

Sprawdź realizacje →

Piknik dla KP – 2007

PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …

Sprawdź realizacje →

Bols

W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …

Sprawdź realizacje →

Naszą misją jest podnoszenie wartości  firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.