W lipcu i w sierpniu mieliśmy przyjemność zorganizowania warsztatów zapachowych dla młodzieży z całej Polski. Akcja ta nosiła nazwę Rosswijające Wakacje i została przygotowana dla Rossmanna na zlecenie firmy Coty. Prowadzone prezentacje bardzo zaciekawiły młodych słuchaczy. Podczas warsztatów można się było dowiedzieć, jak ogromne znaczenie ma węch oraz dlaczego perfumy są tak drogie. Ponoć z jednego hektara kwiatów otrzymuje się jedynie 12 kropli absolutu, który jest potrzebny do produkcji tych ekskluzywnych produktów. Dlaczego perfumy, które pięknie pachną na skórze jednej osoby, na naszej są nie do zniesienia lub odwrotnie? Otóż dlatego, że skóra każdego z nas wydaje inną woń, co w połączeniu z konkretnymi perfumami daje całkowicie inne połączenie. Oddziaływanie zapachów na nasz zmysł węchu jest bardzo złożonym i nie do końca jeszcze poznanym procesem. Co ciekawe, zapach nie jest addytywny, co oznacza, że mieszając dwa bardzo ładnie pachnące związki, w rezultacie możemy otrzymać mieszankę o niezbyt ciekawej woni. Samo tworzenie perfum można porównać do komponowania muzyki. Każda kompozycja zapachowa jest złożona z 3 akordów: głowy, serca i bazy. Akord głowy to zapachy, które wyczuwa się tuż po otwarciu flakonu. Są najbardziej ulotne. Akord serca to zapachy trochę cięższe, a co za tym idzie i trwalsze. Bardzo istotny jest akord bazy. To w nim znajdują się substancje utrwalające perfumy. W skład bazy perfum wchodzi kilka zaskakujących substancji, takich jak np. ambra – będąca wysuszonymi wymiocinami kaszalota czy piżmo – wydzielina gruczołu około odbytniczego piżmowca.
Te i wiele innych ciekawostek zostało zaprezentowanych podczas 5 warsztatów zorganizowanych dla młodzieży w Warszawie i Krakowie. Dzięki nim młodzież mogła przeżyć coś przyjemnego i pożytecznego, co na pewno wzbogaciło ich wiedzę. Dobra zabawa w połączeniu z nauką da zapewne niezapomniane wakacyjne wspomnienia!
Od 2009 roku współpracujemy z Carlsberg Polska w zakresie działań sprzedażowo-audytowych. Stałe poszerzanie relacji pozwoliło …
PIKNIKI DLA KOMPANII PIWOWARSKIEJ – lato 2007/2008 Cykl pikników sportowo rekreacyjnych zorganizowanych dla dystrybutorów, hurtowników, …
W okresie świąteczno-sylwestrowym działaliśmy na rzecz promocji i wzmocnienie wizerunku marki Bols. Piękne, doskonale wyszkolone, …
Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już teraz. Nasi doradcy odpowiedzą i pozwolą wybrać najlepsza dla Państwa ofertę.
Naszą misją jest podnoszenie wartości firmy naszych klientów. Działamy z pasją i zaangażowaniem budując wizerunek marki, która obdarzyła nas zaufaniem.